Технологія ямкового ремонту струменево-ін’єкційним методом, розроблена компанією Crafco, на сьогоднішній день є найбільш економічним і стійким з усіх існуючих методів ямкового ремонту.   

Установка MAGNUM дозволяє одному оператору швидко і ефективно проводити ремонт  дорожнього покриття, без спеціальної попередньої підготовки ділянки.

Робочий процес складається з чотирьох операцій:

  • очищення ремонтованої поверхні від бруду і вологи повітряним струменем
  • підґрунтовки його бітумною емульсією
  • заповнення ремонтованої ділянки сумішшю щебеню з емульсією
  • присипка його сухим щебенем

При цьому не потрібно ущільнення катком, або віброплитой, що дозволяє відкривати транспортний або пішохідний рух практично відразу після завершення робіт. Конструкція установки дозволяє здійснювати нагрів бітумної емульсії як в стаціонарному (черговому) режимі від електромережі, так і в робочому, за рахунок циркуляції охолоджуючої рідини двигуна.

Трьохсекційна стріла забезпечує робочу зону до 119 м². Дана технологія дозволяє зберегти дорожнє покриття, а установка MAGNUM буде ідеальним доповненням до вже наявного у вас обладнання по ремонту та утриманню доріг.

 

 

Переваги установки MAGNUM:

  • Робоча зона до 119 м²
  • Урівноважена стріла робочого органу управляється з зусиллям менше 0,5 кг.
  • Подача кам’яного матеріалу з приймального бункера установки в зону підхоплення повітряним струменем проводиться шнеками, що виключає перебої в подачі щебеню для приготування суміші а також забезпечує її високу однорідність.
  • Швидкознімний задній борт установки монтується замість штатного заднього борта самоскида і забезпечує подачу кам’яного матеріалу в приймальний бункер установки за допомогою двох шнеків, керованих гідравлікою.
  • Можливість створити оптимальне поєднання подачі кількості кам’яного матеріалу і швидкості повітряного струменя для забезпечення мінімального «відскоку» щебеню від оброблюваної поверхні, для економії матеріалу.
  • У процесі приготування ремонтної суміші в установці подача емульсії здійснюється через 12 форсунок, розташованих по всьому внутрішньому колі сопла, тим самим створюється «хмара» з бітумної емульсії, проходячи через яке щебінь 100% обволікається емульсією. За рахунок такої схеми досягається економія бітумної емульсії до 30% а також висока якість відремонтованих ділянок.
  • Продуктивність установки MAGNUM становить до 115 кг готової суміші в хвилину.
  • Подача бітумної емульсії здійснюється за рахунок надлишкового тиску, створюваного в емульсійному баку, а не за допомогою бітумного насоса.
  • Дані моделі експлуатуються в Україні з 2008 року.

 

Інші види товарів

Безпека дорожнього руху

Детальніше

Ворота у поздовжньому сталевому бар’єрі S-A-B®

Детальніше

Шумова полоса

Детальніше

Машина для перенесення огорож Road Zipper

Детальніше

Розсіювач поздовжньої енергії Sentry (SLED)

Детальніше

TAU TUBETM | Перенаправляючі енергопоглинаючі відбійники

Детальніше

Огородження для захисту мотоциклівтів типу DR46®

Детальніше

Обладнання для забезпечення безпеки в місцях, де починаються бар’єрні огородження.

Детальніше

Односторонній наконечник на огородження ATT®

Детальніше

Стрічка для тимчасової дорожньої розмітки TEMPOLINE

Детальніше

Тепловий спис Stinger

Детальніше

Верстат CRAFCO Router для обробки тріщин

Детальніше

Бордюроукладач GOMACO GT 3600

Детальніше

Ручний заливник швів CRAFCO MINI

Детальніше

Установка для приготування гарячих ремонтних сумішей CRAFCO PATCHER II

Детальніше

Заливник швів та тріщин CRAFCO серії SUPERSHOT

Детальніше

Ремонтні суміші для ямкового ремонту

Детальніше

Просочувальні склади

Детальніше

Матеріали, що застосовуються при ремонті швів і тріщин

Детальніше

Каталог добавки

Детальніше

Повний каталог техніки

Детальніше

Техніка для будівництва та ремонту доріг

Детальніше

Добавки для виготовлення асфальтобетонних сумішей

Детальніше

Матеріали для будівництва, ремонту і утримання доріг

Детальніше